Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Istanbul Eethuis. Meer weten? Ontdek meer
Jordy
20 jun 2026 om 19:04
prima
Frank
19 jun 2026 om 20:41
Bestellen hier regelmatig iets, en het is altijd goed van smaak, en wat ook belangrijk is dat het warm is, en ze hebben ook vriendelijke bezorgers
Ali
18 jun 2026 om 0:11
Istanbul eethuis,altijd kwaliteit eten veel vlees en ook erg snel bezorgd!Jaren lang vaste klant ze zijn de beste!
michelle
9 jun 2026 om 0:29
Turkse pizza was lekker maar hele grote stukken groente erin dat was minder lekker kaassoufflé was lauw
Jim
7 jun 2026 om 9:11
Pizza was niet lekker de korsten waren hard en het kaas proefde ook niet naar behoren.
A
4 jun 2026 om 1:18
Heerlijk gegeten, en dat om half 3 snachts. Top dus!
M
31 mei 2026 om 20:13
beste eten en aardig personeel
A
20 mei 2026 om 20:25
was lekker, extra saus gekregen, aardige bezorger.